Magneti di mutore di riluttanza scambiati

2023-03-21

Magneti di mutore di riluttanza scambiati


Un mutore di riluttanza cambiatu hè un tipu speciale di mutore chì u rotore hè custituitu da parechje coppie di poli, ogni paru di polu custituitu da un magnetu è una riluttanza. I mutori di riluttanza cambiati sò cumunimenti usati in applicazioni chì necessitanu un altu torque di partenza è alta efficienza, cum'è i veiculi elettrici è i motori industriali.

In un mutore di reluctance cambiatu, i magneti sò generalmente magneti permanenti è sò usati per creà un campu magneticu permanente. Magneto-resistore sò fatti di materiali magnetichi chì sò cuntrullati da u currente elettricu per aghjustà a forza è a direzzione di u campu magneticu. Quandu u currente passa per una reluctance, u magnetismu di a reluctance aumenta, creendu un forte campu magneticu chì attrae u magnetu à a reluctance adiacente à questu. Stu prucessu pruvucarà u rotore à spin, chì cunduce u mutore.

U magnetu ghjoca un rolu in a generazione di un campu magneticu permanente in u mutore di riluttanza cambiatu, è a riluttanza aghjusta a forza è a direzzione di u campu magneticu per cuntrullà u funziunamentu di u mutore.

Principiu di funziunamentu di basa di u mutore di riluttanza cambiatu

Un mutore di reluctance cambiatu (Switched Reluctance Motor, SRM) di un veiculu elettricu hà una struttura simplice. U stator adopta una struttura di bobina cuncentrata, mentre chì u rotore ùn hà micca avvolgimentu. A struttura di u mutore di riluttanza cambiatu è u mutore di stepping à induzione sò un pocu simili, è tramindui utilizanu a forza di trazione magnetica (forza Max-well) trà e diverse media sottu l'azzione di un campu magneticu per generà torque elettromagneticu.

U stator è u rotore di u mutore di riluttanza cambiatu sò cumposti da laminati di foglia d'acciaio di silicone è adoptanu una struttura di poli salienti. I poli di u stator è di u rotore di u mutore di riluttanza cambiatu sò diffirenti, è sia u stator è u rotore anu un picculu cogging. U rotore hè cumpostu di un core di ferru high-magneticu senza bobine. In generale, u rotore hà dui poli di menu di u stator. Ci hè parechje cumminazzioni di stators è rotors, i cumuni sò a struttura di sei stators è quattru rotori (6/4) è a struttura di ottu stators è sei rotori (8/6).

U mutore di riluttanza cambiatu hè un tipu di mutore di cuntrollu di velocità sviluppatu dopu u mutore DC è u mutore DC brushless (BLDC). I livelli di putenza di i prudutti varianu da pochi watt à centinaie di kw, è sò largamente usati in i campi di l'apparecchi domestici, l'aviazione, l'aerospaziale, l'elettronica, i machini è i veiculi elettrici.


Segue u principiu chì u flussu magneticu hè sempre chjusu longu u percorsu cù a più grande permeabilità magnetica, è genera una forza di trazione magnetica per furmà un torque elettromagneticu di torque-reluctance. Per quessa, u so principiu strutturale hè chì a riluttanza di u circuitu magneticu deve cambià quant'è pussibule quandu u rotore gira, cusì u mutore di riluttanza cambiatu adopta una struttura di u polu doppiu saliente, è u numeru di poli di u stator è u rotore hè diversu.

U circuitu di commutazione cuntrullabile hè u cunvertitore, chì forma u circuitu di energia principale inseme cù l'alimentazione è l'avvolgimentu di u mutore. U detector di pusizioni hè un cumpunente caratteristicu impurtante di u mutore di riluttanza cambiatu. Detecta a pusizione di u rotore in tempu reale è cuntrolla u travagliu di u cunvertitore in modu ordinatu è efficace.

U mutore hà un grande torque di partenza, una piccula corrente di partenza, una alta densità di putenza è un rapportu d'inerzia di torque, una risposta dinamica rapida, alta efficienza in una larga gamma di velocità, è pò facilmente realizà un cuntrollu di quattru quadranti. Queste caratteristiche facenu u mutore di riluttanza cambiatu assai adattatu per u funziunamentu in diverse cundizioni di travagliu di i veiculi elettrici, è hè un mudellu cù un grande potenziale trà i mutori di i veiculi elettrici. L'accionamentu di u mutore di riluttanza cambiatu applica materiali di magneti permanenti d'altu rendiment à u corpu di u mutore di riluttanza cambiatu, chì hè un putente migliuramentu di a struttura di u mutore. U mutore supera cusì i difetti di a commutazione lenta è l'utilizazione di l'energia bassa in SRM tradiziunali, è aumenta a densità di putenza specifica di u mutore. U mutore hà un grande torque, chì hè assai benefica per a so applicazione in i veiculi elettrici.
  • QR
X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
google-site-verification=SyhAOs8nvV_ZDHcTwaQmwR4DlIlFDasLRlEVC9Jv_a8